Care este explicaţia companiei Facebook pentru cele şapte ore când serviciile sale au fost inaccesibile. Datele utilizatorilor nu au fost compromise

Distribuiți acest articol!

Mark Zuckerberg a pierdut aproape 7 miliarde de dolari în doar câteva ore după ce cele trei mari platforme deţinute de Facebook au avut probleme tehnice, iar acţiunile companiei au scăzut cu 5%, luni. În acelaşi timp, miliardarul  a coborât o poziţie în clasamentul celor mai bogaţi oameni, întocmit de Bloomberg, pe locul cinci, după Bill Gates.

Zuckerberg a postat pe Twitter un mesaj în care prezintă scuze pentru problemele înregistrate.

„Facebook, Instagram, WhatsApp şi Messenger revin acum online. Îmi pare rău pentru întreruperea de astăz.i Ştiu cât de mult vă bazaţi pe serviciile noastre pentru a rămâne conectaţi cu oamenii la care ţineţi”, a scris Zuckerberg pe Facebook.

Downdetector, care urmăreşte în timp real raportarea incidentelor şi a problemelor legate de diverse servicii, a transmis că acesta a fost cel mai mare eşec pe care l-a văzut vreodată, cu 10,6 milioane de reclamaţii în întreaga lume, scrie BBC.

Care a fost cauza acestor probleme majore

Compania a explicat de ce au existat aceste probleme, luni, sugerând că unele modificări realizate la routerele din centrele de date au făcut practic cele patru servicii „invizibile” pentru restul utilizatorilor de internet.

Pe de altă parte, compania a spus că nu e nicio dovadă că datele utilizatorilor au fost compromise în timpul cât serviciile nu au funcţionat.

Compania condusă de Mark Zuckerberg şi-a cerut scuze faţă de utilizatorii afectaţi, făcând referire la milioanele de afaceri care utilizează reţelele sociale pentru a-şi promova serviciile şi produsele.

„Am lucrat cât de mult am putut pentru a restabili accesul, iar sistemele noastre sunt acum din nou puse în funcţiune. Cauza principală a acestei întreruperi a afectat, de asemenea, multe dintre instrumentele şi sistemele interne pe care le folosim în operaţiunile noastre de zi cu zi,

 » Read More